msplizon

Alla inlägg under april 2011

Av msp lizon - 29 april 2011 22:04

fick ett lagg när jag loggade ut!  

   njaa får väll sitta såhär ett tag dååh -.-

Av msp lizon - 29 april 2011 21:38

Älskling du betyder mest för mig, du är den som får mig att le. När jag tänker på dejj dunkar msp hjärtat du är ALLT AALLTT för mig!! när jag läser mejlen är jag super nervös om du gjort slut!  du är mitt hjärta för mig bejjehhb..

I LOVE YOU 4-EVER!!   


Du är min larviga käärlek :D ♥


  Loove youu   

Av msp lizon - 29 april 2011 08:22

vii har viist bytt kärn tecken -.- JAG ÄR OXEN DET HAR JAG VARIT HELA TIDEN MEN NU SÄGER DOM ATT JAG ÄR VÄDUREN!!!!!!!!!!! x(


lÄS HÄR OM NI NT TROR DET tp://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5912226 Kopiera bara den där texten så kmr du till sidan! ---.--- KMR ALLTID VA OXEN!!!  


// Lizon!

Av msp lizon - 28 april 2011 14:57

det här fick jag idag eftersom jag fylde år!   minus 2 mails!!

TAAACK!! känade ungefär 10.00 fame på det! det är lite mer autosar på andra sidan ochså!   

Av msp lizon - 28 april 2011 11:40

jätte coolt tema + nya chattrum O.O   Ungefär så här såg jag ut när jag såg temat och chattrummen -->   


jag fyller år idaah   jag är helt crazzy idaah xD 

Av msp lizon - 26 april 2011 09:40

Me    : vill du bli tsm igen
The Boys Are Back: N.E.J
The Boys Are Back: FÖRSTÅ TANT
Me    : ...
Me    :   


har jag gjort nått elr?? varför skrev du sååh!! jag TRODDE du var snällare!!!!


  + JAG ÄR INGEN TANT JAG ÄR FAKTISKT 11!!!!!!!   

Av msp lizon - 21 april 2011 07:04

Tack amanda west för presenten    lovad ni att ni skulle få vah med på bloggen om ni gav present och det gjorde hon så här är snyggingen  

  TAAACK!!!!!


// LIZON <3

Av msp lizon - 20 april 2011 20:24

ska bort i morn så kanske kan va online lite grann på moronnen och på eftermiddan :( ska uppåt i sverige xD kommer hem på måndag troor jag !! :D såå ni får ha det så trevligt på påsk!!


TIIIISEN KRAMAR FRÅN LIZON!!!!! xD   har världens bästa kille <3 :D 


// liiiizon <3 (sry för ingen bild)

Ovido - Quiz & Flashcards