msplizon

Alla inlägg under maj 2011

Av msp lizon - 29 maj 2011 09:03

Sry för jag nt bloggat så mke har haft så mke på msp att göra så jag glömde bort ska försöka att blogga mer nu   jaja som ner ser så har jag en ny design jag uprepar jag gör designer åt bloggplatsen och blogspot :D

här är min nyaste::

   Jag tyckte den blev ganska bra men det svarta på mig stör jag mig på -.- jaja det var allt!


// lizon xD

Av msp lizon - 20 maj 2011 06:26

hehe såhär är jag idag   

   


det var allt byee byee


// lizon <3

Av msp lizon - 19 maj 2011 20:05

Hehe har ju jobbat lite med bloggen blev ganska nöjd   men bara GANSKA!!

här är den

   hehe Njaaah såådär   jag gör ju gratis designer till bloggplatsen och blogspot bara så ni vet (kan göra bättre) xD göhöh det var en kossa som gick ut på vägen en dag kanske KISSY!! undrar varför jag skrev det!?   


ajjaa byebye


//lizon<3  

Av msp lizon - 16 maj 2011 17:08

rubriken förklarar xD

hehe här är en bild på den   Jag blev jätte nöjjd sj men jag vet ju nt vad ni andra tkr <3

sen vill jag bara säga en sak jullejullan är bäst <3   

Av msp lizon - 11 maj 2011 15:19

den är bra   

Av msp lizon - 10 maj 2011 19:53

Heej gritis presenter finns här :)


såhär kan du göra för att vinna 1. ge mig en auto på MSP. 2.skriv i komentaren att du gjort det. dom tre som skriver i komentaren först får en varsinn present jag delar upp presenterna i nr så ni bara skriver vilken ni vill ha skirv OXÅ varför du vill ha den ;)


  1 VIP med blonda slingor i   


  2 O-VIP


  3 O-VIP dom är inte så ljusa som på bilden!


SÅÅ det är bara att köra och hoppas på det bästa :) CIAOO LIZON!!

Av msp lizon - 6 maj 2011 17:36

Hehe fick nt precis när vi julade men lite när jag gjorde det :D

   Haha   

Av msp lizon - 6 maj 2011 06:55

Läste det här från jennistars blogg -.-'' BUBBLES JAG TRODDE DU VAR SNÄLL :@ om du har gjort allt det hhär mot jenni borde du skämmas tänk efter ett tag hur många vänner kommer du ha 1,2 KANSKE..  En HAT-blogg är vell för mycke!!   Jag är INTE din vän längre!


om du inte vet jennis blogg så heter  www.mspstar.blogg.se läs..


sen är jag ochså sur för msp har problem så man inte kan logga in.  

+ att jag är trött =S     

Ovido - Quiz & Flashcards