msplizon

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av msp lizon - 7 juni 2011 14:39

Hehe ny design som ni ser ^^

blev faktiskt nöjjd med den  

här är en bild på den kolla annars upp om ni nt vill se den här ^.- :D

   Jag uprepar jag gör designer åt dom som vill ha ^^  förutom till dom som har blogg.se O.-

Av msp lizon - 7 juni 2011 14:39

Hehe ny design som ni ser ^^

blev faktiskt nöjjd med den  

här är en bild på den kolla annars upp om ni nt vill se den här ^.- :D

   Jag uprepar jag gör designer åt dom som vill ha ^^  förutom till dom som har blogg.se O.-

Av msp lizon - 7 juni 2011 12:33

Du är den underbaraste som finns julle!! det går nt att beskriva dig! <3

Jag hoppas du förstår att du betyder mer än världen för mig!   

H'r kmr mina bästa minnen från dig!!


   Okej förlåt men den är rolig xD

  Tack så mkt >8D

   Vad ska jag säga ;o


  euum... det är på kompis sätt O.o

  FIGHT!! ;D <3


Julle du betyder så mkt för mig ÄLSKAR DIG Ichlibedich ILY <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards